26 Ağustos 2021 Perşembe

AHMET DOĞAN

 Yuvalı köyünden Ahmet Doğan nakletmiştir:

Bir gün içerde otururken dedi ki"Şu anda pencereye çık da bak bakalım Şıh Beyazıd Küreci'den geliyor" dedi.Baktım göremedim.Tekrar bak dedi.Baktım karşıdan geliyor.Hoca Emmi'ye sordum:"Hocam onun geldiğini nasıl anladın?" dedim.Hoca Emmi buyurdu ki "Yakup (a.s) oğlu Yusuf'un dünyada olduğunu nasıl bildi?" diye sorunca "kokusundan bildi" dedim.Ben dünyada olduğum müddetçe bunu kimseyesöyleme dedi.Sonra Şıh Beyazıd , Hoca Emmi'nin köyün neresinde olduğunu kimseye soracak mı diye baktım ,Köyde soracak kimse bulunmadığından Şıh Beyazıd doğru bizim odaya doğru geldi.Hoca Emmi ona sordu:"Şıh! Benim burada olduğumu nereden öğrendin? dedi.Şıh Beyazıt dedi ki :"Bre hocam ne kadar telefon ediyorsun,benim bir sürü işim vardı.telefon üzerine telefon.Bende geldim".Daha sonra Şıh Beyazıd gittikten sonra :"Bu adam var ya Allah ,Peygamber aşkı ile tutuşan birisi.İçi cevher dolu.Aklı biraz üstün olsa da el yetmezbirisi olurdu.Şu günlerde çok yükselmiş.Fakat bir yanlış kelime konuşup küt diye manevi düşüş yaşıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...