26 Ağustos 2021 Perşembe

HASAN KODAZ

 1976 yılında sabah üçte kalktım.Sobayı yaktım.Çay yok.Şeker yok,para da yok.Hüzünlendim.Çok sürmedi Hocam bektaşlı da iken yanına Ardıçlıdan dört kişi ziyarete gitmişler.Onlara birer bardak çay vermiş.Onlara demiş ki "Malzemeyi toplayın Ardıçlıya gideceğiz.onlarla birlikte Ardıçlıya gelmişler.Hacılar yoluna sür demiş.Hocam bize gidelim demiş.Hocam da demiş ki "Hasan Kodaz7ın ne çayı var,ne şekeri " deyip yanıma geldiler.Hocam sordu:"Çayın,şekerin, paran varmı?"Dedim yok.Hocam ""Süt var mı?" dedi.Ben de var eddim.Öyleyse getir misafirlere sütlü kahve yapalım  dedi.yaptıktan sonra Hocam para çıkarttı bana verdi.bununla çay şeker al dedi.Kar yağmıştı.Çocukları salma , siz gidin alın dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...