25 Ağustos 2021 Çarşamba

KEMAL KAHRAMAN

 Motorumla yolcu taşıması yapmakta idim.birisi yolcu olarak beni Su Gediği mevkisine götür dedi.götürdüm.ancak gözümden uyku akmakta idi.Dönerken bir gürültü ile uyandım ki yoldan çıkmışbir kapapa vurmuşum.Eve geldim.Sonra Hoca Emmiyi ziyarete gittim giderken de Eğribucak'tan Şıh Cemil'i aldım.Hasan Fakı'ya vardığımızda Hoca Emminin başında 15 yirmi kişi vardı.akşam yemeği yendi.Hoca emmi "Yat havası" dedi.Küçük bir yerde yattık.Çok üşüdüm.Gece saat iki de kalktık,demlenmiş çayı içtik.Bana dedi ki "Bre Şıh,şu pat patıyı biraz yavaş sür.Sen orda pat patıyı sürüyorsun biz burada kaygısını çekiyoruz" dedi.

Not:Pat patı denilen sepetli motorsiklet)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...