25 Ağustos 2021 Çarşamba

HASAN GÖK

 Hoca Emminin oturması , yatması bir nasihat idi, ayağını uzatıp yatmışdeğildir.Çok konuşmaz.Çok yatmaz.İstihare etmeden adım atmazdı.Bir gün Söğüt'e gittim.Hocam ben de seninle gezeyim  dedim.Mezarlığa geldik.Bir mezarın başında dua etti sonra bir başkamezara vardık ona da dua etti."Bu mezar mulla Mehmet'in mezarı, o diğer mezar dababamın mezarı.Babam mezarında  daha çok neşeli.Çünkü çocuk okuturdu, büyük küçük demez camiye getirirdi."

Bir gün çağırdılar."Yarın Aktepe'ye menderes geliyor " diye.Araba gelecek , beleş gidilecek dediler.Hoca Emmi bana "Sen gitme.Ahir zaman padişahlarının yüzünü görmekten sesini duymak daha hayırlıdır" dedi.

Bu dağlarda ne kadar ot varsa  hepsi ile çay yapmışım dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...