25 Ağustos 2021 Çarşamba

HASAN TUFAN

 Hassa Küreci köyünden HASAN TUFAN isimli zevat şöyle bir anekdot aktarmıştı:

"Kürecide talebe olarak okurken "HAKTA SÜKUT EDEN ŞEYTANDIR"hadisinin ne anlama geldiğini soracak birini ararken Hassa Sögütte MEHMET ALİ HOCA'ya gittim.Kendisi dayım olur.Soru aklıma geldi sormak için başımı kaldırdım.Hoca emmi başını eğdi.Biraz sonra bir daha soruyu sormak için başımı kaldırdım.Hoca yine başını eğdi.Durumum elvermeyince sormaktan vazgeçtim.Vedalaşırken kapıda oğlu Şıh Mahmut'a meramımı anlattığımda bu hadisin karşılığının "SÖZ TUTMAYACAĞA SÖZ SÖYLEMEK HINZIRA CEVAHİR ASMAYA BENZER.DEMİRCİYİ,KUYUMCU DÜKKANINA KOYARSAN KUYUMCUNUN GÖREVİNİ YAPABİLİRMİ?"dedi.bu açıklama üzerine Huzura kavuştum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...