25 Ağustos 2021 Çarşamba

AHMET DOĞAN

 Hastalığım sırasında Hoca Emmi benim yattığım odaya otuzdört gün gelmiş.Nasihat etti, açlığı tavsiye etti dedi ki"Kaside-i bürde'nin her beyti yedi derde deva" dedi.Devamla "Rüyamda bir gece bana ezberlettiler, sonra aradım bir kitap buldum,doğru ezberlemişim" dedi.

Yine bir gün dedi ki "Yürü git camide bugün cuma günü Sure-i Kehfi oku" dedi.Camiye giderken geri çağırdı.Sonra asabi bir şekilde "Adamlara müstahak" olmuş,çeksinler onu" dedi.Bu sözü kime ne sebeble söyledi anlamadım, öfkeli olduğu için de soramadım.

Güvenç köylüleri bilirler, köydeki tüm katırlar "ölet" hastalığına yakalanmış.Soranlara hoca emmi demiş ki "İyisinden bir davar kesin"demiş Kurban kesenlerin tamamının katırları kurtuldu.Kesmeyenlerin katırlarının öldüğünü söylediler.Aynısı Yuvalı köyünde de olmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...