25 Ağustos 2021 Çarşamba

DURAN TORUN

 Hoca Emmi dayım olur.Rüya aleminde Söğüt camisinde namazı kıldıktan sonra dayımı ziyaret etmek istedim.Gittiğimde dayımın odası misafirler ile dolu idi.5-10 dakikat sonra dayım kalktı.Babamın yanına geldi.Sallamaya başladı.O esnada ben ağlıyordum.bir kaç defa bu olay devam etti Daha sonra Hoca Emmi dedi "Hadi hacı Bestami kurtuldun".

Bir gün Hoca Emmi iki kişiye "Hürmette kusur etmeyin" demiş.Bunun üzerine rüyamda Hassa'ya giderken mağaralar mevkiinde Mehmet mığırdağı ve Mustafua Öztürk isimli şahıslar geldiler.Sordular "Dayını görmek istiyormusun?".Ben de "Evet" dedim. "Kapat gözünü " dediler.Gözümü açtığımda softalar yaylasında dayımı, mehmet Mığırdağı ile mustafa Öztürk7ü ve Duran Torun'u sanki canlı gördüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...