25 Ağustos 2021 Çarşamba

KEMAL KAHRAMAN

1 Mayıs tarihinde Hoca Emmi ile birlikte Hasan Fakı yaylasına gledik.Ben haymadan içeri girdiğimde içeride bir adam oturur vaziyette idi."Sen kimsin?" dedim.adam ses vermedi.donmak üzereydi.Hoca Emmi hemen ateş yakın çayı ocağa koyun dedi.Adamı ısıttık.Çayı içti ve kendine geldi.Adamın kimliğini sordum Hocam dedi ki "Bu adam La havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim" diyerek dağlarda gezer dururmuş.Adı Gamili Çavuş imiş.Bu şahsa bir kaç kez pazaryerinde rastladım.Bana dedi ki"Babanın malını yiyorlar mı?" Bende Evet dedim.O da "Yesinler yesinler" dedi.Gamili çavuş bizim evin önüne gelmiş, yine ağzında "La Havle " virdi.İçeri davet ettik gelmedi."Çay içmem" dedi.Yemek teklifine "Yemem" dedi."Süt iç" dedik.Soğuk olsun dedi.İçti ayrıldı.Bir kaç ay geçti Aktepe'de rastladım.Bana dedi ki "O gün sizin evin önünde niçin bekliyordum biliyor musun?Seni 200 Lira için öldüreceklerdi"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...