26 Ağustos 2021 Perşembe

CEMİL ÇİTO

 Hoca Emmi bana bir gün "Şıh Cemil Ramazan yaklaştı, şu cübbemi yıka, beraberce bu gece kadir gecesini arayalım' dedi.Cübbeyi aldım,evde temizledim, kokuladım,güzelce onardım.Ramazanın üçüncü günü gecesi rüya aleminde hocam gelmiş,'Buyur gidelim' dedi.'Olur' dedim.Beni aldı nur  gibi bir yere çıkardı.Baktım aşağıda bir deniz var amma deniz mavi değl,'Seni bu rahmet denizine atayım ' dedi kolumdan tuttu beni denize attı.O sırada denizin içinde ne kadar kum tanesi varsa her biri bir renk oldu.Hiçbiri diğerine benzemez.Uyandım;Hoca Emmi neredesin? dedim.saat gece üç sıraları.vardım misafir olarak kaldığı yerde oturuyordu.Ahbablar da yatıyordu.Kapının ağzında ayaktadurdum.Bana 'Şıh Cemil bune hüner,yoksa Kadir gecesini mi buldun? dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...