25 Ağustos 2021 Çarşamba

MAHMUT AKMAN

 Bir gün Softalar yaylasındayız.Hoca Emmi ve ben başka hiç kimse yok.Hoca Emmi  :"Şıh efendi şu çay bardaını al,evin yanındaki kamalak ağacından itibaren yirmibeş-otuz adım at oradan toprağı kaz çıkan su ile bu bardağı doldur.bana getir" dedi.Tam bir teslimiyetle bardağı aldım ve tarif edilen şekilde yeri ellerimle kazdım.Küçük bir tencere hacmi kadar kazdığımda oradan su çıktığını gördüm.Su durulduktan sonra bardağı yarısına kadar doldurup hemen  getirdim.Hoca Emmi "Şıh efendi o su iyi bir su değil onu dökte gel.O suyu ayak yoluna (tuvalete) gidenler kullansın" dedi.O su halen akmaya devam ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...