24 Ağustos 2021 Salı

AHMET DOĞAN

 Hoca Emmi demiş ki "Alimi nyanında dilini, Evliyanın yanında kalbini,Küççük mulla'nın yanında ise her ikisine sahip ol" deyince Küççük mulla'nın yanına gittim.Bana "Nasılsın?" deyince ağır nefes darlığım var.bir şey yapamıyorum.Nefes darlığını ancak sigara içerek , iğne bir de hap kullanarak hafifletebiliyorum " deyince "Sen oruç bozmak için bahane mi arıyorsun, olurm öyle şey , sigara ile hastalık iyileşir mi?"diye çıkıştı.Sonra başını döndürüp biraz murakabeye çekildi sonra "Sen haklıymışsın, sen haklıymışsın"dedi.Hoca Emmi'nin "Küççük mulla'nın yanında ikisini de tut" sözünü ihmal ettiğim için Küççük mulla'dan azar yedrim.Küççük Mulla'nın kalp gözünün açık olduğunu anladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...