24 Ağustos 2021 Salı

HACI CEMİL ÇİTO

 Eğribucak köyünden Hacı Cemil ÇİTO anlatıyor:

Hoca Emmi bir gün bana "Şıh Cemil sana bardak yıkamayı öğreteyim" dedi.Ben de buyur şıh baba dedim.bardağı yıkarken "Allah, Allah,Allah" diye zikrederek yıka dedi.Bir zaman sonra ben Hoca emminin kapısından içeri girdiğimde "Şıh Cemil şu bardakları bir kalayla" dedi.Ben kalbimden ;Acaba bunun hikmeti ne ola ki  dedim,tepsideki bir bardağı zikretmeden çalkalayıp Hoca Emmi'nin önünekoydum.bunun üzerine tepsideki bardakları içinde o zikretmeden çalkaladığım bardakı bana geri vererek "Şıh Cemil şu bardağı iyice kalayla yıka" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...