25 Ağustos 2021 Çarşamba

MUSTAFA PORTAKAL

 Emekli imam Mustafa Portakal nakletti:

Hoca Emmi ile Güneyçınar denilen yerde idik.Güvenç köyünden Hacı Ali denilen kişiye "Yarın çok ahbab gelir.Kahır çekemezsin,biz gideceğiz" dedi. O şahıs da "Hocam ne istiyorsun?" dedi.Hocam "O zaman üç tane kurban keseceksin" dedi.Hacı Ali üç kurban kesti.Hoca Emmi "Hacı Ali imtihanı kazandın" dedi.Yaylaya çok kalabalık insan geldi.haftalarca kaldılar.Sonra Hoca Emmi bana dedi:"Mustafa Hoca Mığır yaylasına gidelim" Yola çıktıkyolda bir yaylaya vardık.Dere kenarında bana "Şurada 7 ayetel Kürsi oku.Gözlerin yumuk olsun" dedi.ben aynısını yaptım, sonra gözlerim yumuk olduğu halde (.....) açıldı,geri kapandı.Bu halin keramet olduğunu anladım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...