27 Ağustos 2021 Cuma

YUSUF YILDIRIM

 1955 senesi idi.Mığır dağının karşısında Demircikliyaylasında Hoca Emmi'nin yanına vardım.Yuvalı köyünden muhtar hacı Abdullah7ın oğlu olduğumu söyledim.Öğle vakti hocama bir teleme yapıp yiyelim , dedim.Hocam bana 'Eğer ki sürüde komşu mallarından varsa onlardan sağmamak kaydıyla' dedi.sütü sağdım, teleme yaptım, yedikten sonra hocam yanında bulunan az bir ekmeği bizim çoban köpeğine verdi.Yanında ekmek kalmadı vededi ki 'Bu hayvan bu mala hizmet ediyor' dedi.Yanında yiyecek ekmek kalmamıştı.Ben Hocam ekmeğiniz kalmadı deyince 'Dervişlik böyle olur' dedi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...