24 Ağustos 2021 Salı

YUVALI KÖYÜNDEN HACI OSMAN'IN OĞLU AHMET DOĞAN

 Yuvalı köyünden Hacı Osman7ın oğlu Ahmet Doğan anlatıyor:"Yukarı yuvalıdaki bizim eve Şıh muhammed Ali baba geldi.Beni yanına çağırıp "Mulla Ahmet sana bir şeyler anlatmaya geldik" dedi.Bizim evde otuzdört gün kalıp acaip ve garaip şeylerden haber verdi.Bir gün evde ikimiz oturuyorduk.Kendisinin arka tarafı pencereye karşı iken bana "Mulla Ahmet ! Pencereden bak Küreci'den Şıh beyazıt geliyor" dedi.Pencereden baktım  Şıh Beyazıd iki dakika sonra karşı gedikten gözüktü .Doğruca bize geldi ve dedi ki "Böyle şeyleri kimseye söylemiyorum sen de söyleme " dedi.Ve bende kimseye söylemedim.Hazret Ahirete göçtükten sonra söyledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...