25 Ağustos 2021 Çarşamba

ÇİTO BABA

 Mığır Almacık yaylasında Hoca Emmi ile 5 gün kaldık.İki tane çocuk geldiler.İsimleri Cafer Moduk ile Ali Moduk.Onlara hoca emmi çay verdi,yemek verdi.Çocuklar Kızıllar köyünden imiş.İki kardeş odun için gelmişler.Hayvanları ile eve dönerken "Babanıza çok selam söyleyin,deyin ki Mehmet Ali Hoca buradan göçecekmiş deyin.Eğer canı gönülden göçürün derse sabahleyin erken bizi buradan Softalar yaylasına göçürün." Babaları rıza göstermiş olacak ki çocuklar erkenden geldiler.Dediler ki "Babam, derviş babayı nereye isterlerse göçürün"dedi.Yüklerimizi iki hayvana yükledik.Çocuklar "Siz bu yükü Koca Kamalak ağaçlarının yurt yerine yıkın" dedi.Sepet ve asasını aldıKitap torbaları ve boş çaydanlık elimde yola çıktık.Ancak düz yerlerden değil sarp yerlerden beni arkasına düşürüp götürüyor.Kendi kendime ben hasta birisiyim,buralardan nasıl yürüyorum,acaba rüyamı görüyorum,rüyaolsa saçım sakalım uzamaz diyerek sarp yerlerden Softalar yaylasına çıktık.Bir aydan fazla kaldık.Beni hem bedenen hem ruhane tedavi etti,şifa buldum hiçbir hastalığım kalmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...