25 Ağustos 2021 Çarşamba

MEVLÜT ŞIHLI

 Kıranyurdu köyünden Mehmet Derviş"Hoca Emmi Deliçay'da imiş hocayı göresim geldi" dedi.Köyden Bilal Dağlıoğlu ile birlikte çıktık.Yoldan Ali Tilbi'yi aldıkDeliçay köyünde Gaffar >Mustuğun evinde imiş oraya gittik.Elini öptük.Hocam beni sağına oturttu.Ben sigara tiryakisi idim.O ara bırakmıştım.Hocam sigara uzatıp "Yumuşakmı içersin, sert mi?"dedi.Bende "Hocam sigarayı bıraktım " diyecektim "Hocam" dedim lafın arkasını getiremeden Hoca Emmi lafa girdi:"Yine mi bıraktın?" dedi.Bu aralar ben sigarayı bırakıp tekrar başlıyordum.Bende "Evet hocam gene bıraktım" dedim."O zaman içme" dedi.Bu sözden sonra sigarayı bir daha ağzıma almadım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...