25 Ağustos 2021 Çarşamba

MAHMUT AKMAN

 Hoca Emmi ve ben yalnız oturuyorduk.Kendisi ara ara gözlerini kapatıyor, tefekkür halinde duruyordu.Bir ara gözünü açtı ve bana "Gözün  aydın şıh efendi, baban Hacı Şükrü  ve arkadaşları Hacı Şefik Hoca,Hacı Hasan Katan ve diğerelri geliyor" dedi.Babamın geleceğini duyunca sevindim ve heyacanlandım."Şu dürbünü alda bak" dedi."Avşan gediğinden geçebilmişler mi?"dedi.Ben dürbünü aldımdışarı çıktım.Gediği görebileceğim yere geldim,seyrettim, ne var ki hiç kimseyi göremedim.Bir süre sonra Hoca emmi elindeki seccadeyi yere attı  ve üzerine bağdaş kurarak oturdu."Göremedin mi?"dedi."Onlar rüzgardan geçemiyorlar onun için göremiyorsun" dedi.Biraz daha bak inşallah görürsün" dedi.Hakikatten biraz sonra söylediği kişiler isim sırasına göre tek tek çıkıp geldiler.Babam hoca emmi ile musafaha ederken "Hoca Emmi uzun süre rüzgardan dolayı gedikten geçemedik" dediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...