27 Ağustos 2021 Cuma

ÖMER METLİ

Romatizma ağrılarından muzdariptim.Bir arkadaşla birlikte Hoca Emminin ziyaretine gittim.sohbet ettik.Ben benim hastalığım için bir tavsiyede bulunsun istiyordum.Hazret hiç bir şey demedi.Kalktım ayrılırken arkadaşıma dedim ki Hoca Emmi bana bir şey demedi sen sor hele diye .arkadaşım Hoca Emmi'ye sordu:Hocam bunun beli bükük geldi ne derdi var" deyince Hoca Emmim "Onun ilacı ağzından gelene kadar kebab yemektir".Ben o sıralar çok çalışmakta idim.az yemek yiyorum, az su içiyorum.Demliçaya devam.Hocam devamla:"Mümkünse şimdi sabaha kalmadan Aktepeye akşamdan gitsin." Beni geri çağırdı :"Paran var mı?^diye "Şükür var" dedim.Aktepeye kebabçıya gittim.Kebabçı Hoca Emmi'yi tanıyan birisi."Ben doktordan geliyorum.doktor bana kuvvetli kebab ye dedi.Üç kişilik kebab yap dedi.Aç ve yorgundum.Kebabları bitirdim.Daha masadan kalkmadan ağrılarımın yüzde sekseni geçmişti.Kalan ağrımda o gece bitti.Hoca Emmi'nin doktorluğu böyle idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...