25 Ağustos 2021 Çarşamba

MEVLÜT ŞIHLI

 Hoca Emmi ile otururken kendisine dedim ki:Hocam bir yemek tarifi yapsanızda yesek".Hocam "Bugfün ne yenir biliyormusunuz? dedi.Ben "Bilmiyorum" dedim.Hocam  Buyurdu ki "Bugün ya Bal yenir ya balık." 
Az sonra orada Kadastro memurluğu yapan birisi sofra hazırlamış.Oğlu ile haber göndermiş.Hocam müsade etti.Gittim yemeğe buyur dediler.Baktım üç tabakta balık konserve var.Dedim ki çobanlar hayvan gütmeğe giderken azık alırlar.ben iki tabak balığı alıp gideceğim dedim.Arkadaş dedi ki "Sen ye " arkada azık yapacak çok balık var" dedi.hanımını çağırdı büyük bir balık paketi hazırlattı.Paketi aldım Kıranyurdundaki evimize geldim hocama paketi uzattım.Açtı baktı.dedi ki "Hacı mevlüt bunu çocuklara ver yesinler" Öyle yaptım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...