25 Ağustos 2021 Çarşamba

MEHMET YAVŞALAK

 Hoca Emmi bir gün sabah çay içtikten sonra bana dedi ki "Bir yorgan getir" dedi.Yorgan getirdim."Şu tarafa yat, tesbihi eline al bildiklerini oku " dedi Tesbihi elime aldım 5-10 istiğfardan sonra kalben Ankara'ya vardım.Millet Meclisini feshettim.Oradan Radyo evine vardım.Mikrofonu aldım Atmışaltı vilayetin valilerine seslenerek  "Bütün şehir ve kasabalarda açık giyinen kimse kalmayacak" diye emir verdim.bir haftaya kadar bu emri dinlemeyenler cezalandırılacak " dedim.Ben bu halde iken bir gürültü koptu.Yorganın ucunu kaldırdım.Hoca Emmi eliyle işaret ederek "Ne oluyor Hacı Ağa" dedi.ben de bir şey yok dedim.Sinirlenerek ayağı ile bir tekme vurdu:"Ulah Allah'dan kork.Evde bir Mine'n var eteği dizinden dört parmak yukarıda" dedi.O anda bende ateşin içine girmiş gibi bir hal oldu, yandım,suyum çıktı.dışarı çıktım"Kızım Mine " diye çocuğumu çağırdım.ÇCocuk geldi eteğine baktım,etek dizinden dört parmak yukarıda idi.Evimizden haberimiz yok memleketi düzeltmeye kalktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...