26 Ağustos 2021 Perşembe

HASAN KODAZ

1975 Hacca gitmeye niyet ettim.Hocamın yanına uğradım,"İsteğin var mı?" diye sordum.Bana "Bir beyaz fes,bir yazısız hicaz tası, bir de zeytin kökünden yapılmış tesbih al" dedi.Hac farizasını eda edip döneceğimiz son gece rüyamda yanıma geldi"Emanetleri aldın mı ? diye sordu aldım deyince "Esans da al" dedi.sabahleyin bir tüp koku aldım,yurda döndük.Yarım saat sonra Hoca Emmi geldi "Hani bizim emanetler "dedi.Siparişlerini Çıkardım verdim.Ancak kokuyu vermedim.bekledim ne diyecek diye.Bana "Hani koku" deyince çıkarıp hocama verdim."Kokunun  içinden bir miktar alsam" dedim."Emanetler alınmaz " dedi.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...