26 Ağustos 2021 Perşembe

HASAN KODAZ

 Bir kış günü Mart ayı idi.Hoca emmi bana "Ne yapıyorsun?" dedi.Ben de "Bağ buduyorum" diye cevap verdim.Peki ne ettin? deyince bağın yarısını budadım dedim.Nasıl budadın diye sorunca "Normal budama yaptım" dedim.Hoca Emmi "Üzümle buda" dedi.Bağın kalan yarısını üzümle budadım.Niye hocam diye sorduğumda :"Bağınız batacak.Ne yersen kar" buyurdu.Abim geldi:Bu bağı nasıl budamışsın böyle" diye sordu.Bende Hocam bu şekilde budamamı tarif etti" dedim o da şaşırdı.İkinci sene bağ çok aç fışkı çıkardı.sonraki senede kurudu.Hepsi gitti.Hocam "Yeni tür üzüm gelecek İzmir üzümü ile bağınızı değiştirin" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HER ZAMAN ŞIHLIK OLMAZ

 Mehmet Ali Hoca  kaynayan çaydanlığın kapağını elindeki bir bezle açmak için tutar.O sırada Oğlu Şıh mahmut yanındadır.Şıh Mahmut kalbinden...